ליאו מסי - סיטי לא מוותרת על ליאו מסי ישראל היום / אביו סיכם עם פאריס, הפרעוש ינחת השבת, במועדון מחכים לאישור הפייר פליי.

ליאו מסי - סיטי לא מוותרת על ליאו מסי ישראל ×"יום / אביו סיכם עם פאריס, הפרעוש ינחת השבת, במועדון מחכים לאישור הפייר פליי.. הכדורגלן ליאונל מסי, שצפוי לעזוב את ברצלונה, אמר היום במסיבת עיתונאים כשהוא דומע, כי הוא אסיר תודה לחבריי לקבוצה בהווה ובעבר. ליאו מסי נחת בצרפת, פריז סן ז'רמן הודיעה: ליאו מסי | eric alonso/getty images. ליאו מסי הודיע היום (שישי) שיישאר בברצלונה גם בעונת 2020/21.כזכור, בשבועות האחרונים הכוכב החליט לעזוב את המועדון ונפוצו גל שמועות שטלטלו את הכדורגל העולמי, אך הבוקר במארקה פרסמו על תפנית בעלילה שתשאיר את השחקן. ברצלונה הפכה אותי לבן אדם שאני היום.

ליאו מסי עוזב את הקבוצה. ליאו מסי הגיע לפארק דה פראנס והציג את החולצה מספר 30 | עדכונים שוטפים יום סוער לכוכב הארגנטינאי בפריז: זה רווח, כאמור, על הנייר בלבד. אביו סיכם עם פאריס, הפרעוש ינחת השבת, במועדון מחכים לאישור הפייר פליי. מריאנו אידלמן מוביל צוות ארגנטינאים לניתוח הפרעוש (מתוך מהדורת 'חדשות הספורט')

×
×"פרעוש סיפורו ×"מ×"×"ים של ליאו מסי מייקל פארט from s1.thingpic.com
ליאו מסי מאוכזב (רויטרס) רעידת אדמה אדירה בעולם הכדורגל. אביו סיכם עם פאריס, הפרעוש ינחת השבת, במועדון מחכים לאישור הפייר פליי. אחרי הנחיתה וקבלת הפנים החמה, עבר בדיקות רפואיות והמשיך לביקור באצטדיון לפני שחתם רשמית. הייתי משוכנע שאשאר כאן, היום אני אומר להתראות. במקביל נטען כי יש אופטימיות גדולה בפאריס. ליאו מסי הודיע היום (שישי) שיישאר בברצלונה גם בעונת 2020/21.כזכור, בשבועות האחרונים הכוכב החליט לעזוב את המועדון ונפוצו גל שמועות שטלטלו את הכדורגל העולמי, אך הבוקר במארקה פרסמו על תפנית בעלילה שתשאיר את השחקן. מקור השם ליאו הוא בשפה הלועזית, כאשר לעתים משמש כקיצור לשם ליאונרדו או ליאונל. מסי, שזכה 6 פעמים בכדור הזהב, הוא השחקן היחיד שזכה בכדור הזהב, שחקן השנה של פיפא, מלך.

חורחה מסי (אביו של ליאו) כבר סיכם עם הצרפתים על החוזה, נכתב בדיווח.

אחרי הנחיתה וקבלת הפנים החמה, עבר בדיקות רפואיות והמשיך לביקור באצטדיון לפני שחתם רשמית. ליאו מסי נחת בצרפת, פריז סן ז'רמן הודיעה: אולי הופעת הבכורה שלי, שם הכל התחיל. הדבר היחיד שאמר לאנשי התקשורת בשדה התעופה היה: מקור השם ליאו הוא בשפה הלועזית, כאשר לעתים משמש כקיצור לשם ליאונרדו או ליאונל. רבים לא רצו שהרגע הזה יגיע, אך הערב (חמישי), אחרי שכבר נראה היה שהוא חותם על חוזה חדש, ברצלונה הודיעה: אמרתי לו את זה כל השנה. הכדורגלן ליאונל מסי, שצפוי לעזוב את ברצלונה, אמר היום במסיבת עיתונאים כשהוא דומע, כי הוא אסיר תודה לחבריי לקבוצה בהווה ובעבר. ליאו מסי עם כדור הזהב. מריאנו אידלמן מוביל צוות ארגנטינאים לניתוח הפרעוש (מתוך מהדורת 'חדשות הספורט') מה הרגע הכי גדול שלו בברצלונה: אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים! חורחה מסי (אביו של ליאו) כבר סיכם עם הצרפתים על החוזה, נכתב בדיווח.

ואחר כך אומרים שגייז לא מתעניינים בכדורגל. הדבר היחיד שאמר לאנשי התקשורת בשדה התעופה היה: חורחה מסי סיכם עם פ.ס.ז', ליאו יגיע לצרפת הפצצה בדרך? לליונל שני אחים בוגרים, רודריגו ומטיאס, ואחות קטנה. ליאו מסי הודיע היום (שישי) שיישאר בברצלונה גם בעונת 2020/21.כזכור, בשבועות האחרונים הכוכב החליט לעזוב את המועדון ונפוצו גל שמועות שטלטלו את הכדורגל העולמי, אך הבוקר במארקה פרסמו על תפנית בעלילה שתשאיר את השחקן.

רעי×
רעי×"ת א×"מ×" ליאו מסי ×"ו×"×™×¢ ל×'רצלונ×" על ×¢×–×™×'תו כאן from kanstatic.azureedge.net
ליאו מסי הודיע היום (שישי) שיישאר בברצלונה גם בעונת 2020/21.כזכור, בשבועות האחרונים הכוכב החליט לעזוב את המועדון ונפוצו גל שמועות שטלטלו את הכדורגל העולמי, אך הבוקר במארקה פרסמו על תפנית בעלילה שתשאיר את השחקן. חברו הטוב, לואיס סוארס, צפוי לעזוב. ליאו מסי נחת בצרפת, פריז סן ז'רמן הודיעה: ליאו מסי עם כדור הזהב. אולי הופעת הבכורה שלי, שם הכל התחיל. מסי נולד בעיר רוסאריו שבארגנטינה לסיליה וחורחה, שעבדו במפעלי ייצור באותה עת. שחקני ברצלונה מבינים שלמסי יש מעמד מיוחד // צילום: בניגוד לשנה שעברה, הייתי בטוח שאשאר בברצלונה בקול חנוק מבכי, דיבר ליאו מסי במסיבת עיתונאים על תקופתו במועדון ועל העזיבה:

זה רווח, כאמור, על הנייר בלבד.

9:30 אביו של ליאו מסי, חורחה מסי, נחת הבוקר בברצלונה כדי לדון בנושא עתידו של בנו עם נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו. ליאו מסי שבר בברצלונה כמעט כל שיא מועדון אפשרי, וגם לא מעט שיאים בעולם הכדורגל הכללי. מקור השם ליאו הוא בשפה הלועזית, כאשר לעתים משמש כקיצור לשם ליאונרדו או ליאונל. אחרי הנחיתה וקבלת הפנים החמה, עבר בדיקות רפואיות והמשיך לביקור באצטדיון לפני שחתם רשמית. בניגוד לשנה שעברה, הייתי בטוח שאשאר בברצלונה בקול חנוק מבכי, דיבר ליאו מסי במסיבת עיתונאים על תקופתו במועדון ועל העזיבה: ברצלונה הפכה אותי לבן אדם שאני היום. חברו הטוב, לואיס סוארס, צפוי לעזוב. אולי הופעת הבכורה שלי, שם הכל התחיל. הפרעוש ואשתו, אנטונלה רוקוזו מכירים מגיל מאוד צעיר. האיש הכי אהוב בארגנטינה ואולי הכדורגלן הטוב בעולם, ליאו מסי, מחזיק בסיפור אהבה ותיק ואולי הרומנטי ביותר בעולם הספורט. חוגג מצרף את ליאו מסי לקמפיין להשקת הטלפון החדש שלו. יומיים אחרי שנפרד מברצלונה בדמעות, ליאו מסי נחת בצרפת עם חולצה עליה כתוב כאן זה פריז. ליאו מסי | eric alonso/getty images.

ברצלונה הפכה אותי לבן אדם שאני היום. אולי הופעת הבכורה שלי, שם הכל התחיל. ליאו מסי הגיע לפארק דה פראנס והציג את החולצה מספר 30 | עדכונים שוטפים יום סוער לכוכב הארגנטינאי בפריז: חורחה מסי (אביו של ליאו) כבר סיכם עם הצרפתים על החוזה, נכתב בדיווח. במקביל נטען כי יש אופטימיות גדולה בפאריס.

ליונל מסי ויקיפ×
ליונל מסי ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
הדבר היחיד שאמר לאנשי התקשורת בשדה התעופה היה: הוא יוצג רשמית היום (רביעי) במסיבת. חורחה מסי (אביו של ליאו) כבר סיכם עם הצרפתים על החוזה, נכתב בדיווח. חברו הטוב, לואיס סוארס, צפוי לעזוב. אולי הופעת הבכורה שלי, שם הכל התחיל. כשראיתי את חברי נבחרת החלומות משתמשים. שחקני ברצלונה מבינים שלמסי יש מעמד מיוחד // צילום: זה רווח, כאמור, על הנייר בלבד.

קשה לי לבחור רגע אחד.

אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים! במקביל נטען כי יש אופטימיות גדולה בפאריס. ליאו מסי עוזב את הקבוצה. אולי הופעת הבכורה שלי, שם הכל התחיל. 9:30 אביו של ליאו מסי, חורחה מסי, נחת הבוקר בברצלונה כדי לדון בנושא עתידו של בנו עם נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו. ליאו מסי שבר בברצלונה כמעט כל שיא מועדון אפשרי, וגם לא מעט שיאים בעולם הכדורגל הכללי. מסי חווה פיטורי מאמן רק פעם אחת. לא ממש מעוניין לעבוד עם רונלד קומאן. בניגוד לשנה שעברה, הייתי בטוח שאשאר בברצלונה בקול חנוק מבכי, דיבר ליאו מסי במסיבת עיתונאים על תקופתו במועדון ועל העזיבה: שחקני ברצלונה מבינים שלמסי יש מעמד מיוחד // צילום: חוגג מצרף את ליאו מסי לקמפיין להשקת הטלפון החדש שלו. ליאו מסי לא מאמין בפרויקט. ליאו מסי | eric alonso/getty images.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama